Nuomos salygos

Bendrosios nuomos sąlygos

Nuo 2024-09-241.

1.    Sąvokos

1.1. Bendrovė – MB Karvaita veikianti pagal įmonės nuostatus.

1.2. Klientas/nuomininkas – asmuo, su kuriuo Bendrovė sudarė Kliento sutartį;

1.3. Kliento sutartis – tarp Bendrovės ir Kliento/nuomininko sudaryta sutartis dėl Įrangos nuomos.

1.4. Nuomos aktas – Šalių sudarytas ir pasirašytas įrangos priėmimo – perdavimo dokumentas – aktas, kuriuo bendrovė perduoda įrangą Klientui, kuris nustato papildomas, Kliento sutartyje nenumatytas, Įrangos nuomos sąlygas ir tvarką, detalizuoja Klientui perduodamą Įrangą ir jos kiekį.

1.5. Įranga – pagal Kliento sutartį ir (ar) Aktą nuomojamas metalo detektorius ir jo priedai ausinės, pinpointeris, (įskaitant kitus priedus).

1.6. Bendrosios sąlygos – šiame dokumente išdėstytos Bendrovės metalo detektoriaus ir jo priedų bendrosios nuomos sąlygos, kurios taikomos Įrangos nuomai tiek, papildomos sąlygos gali būti nustatomos nuomos sutartyje;

1.7. Vieta – adresas, kliento adresas kuriuo pristatyti nuomojamą detektorių

arba adresas kuriame klientas atsiims ir gražins išsinuomotą metalo detektorių.

2. Kliento pareiškimai ir garantijos

2.1. Klientas pateikia Bendrovei šiuos pareiškimus ir garantijas:

2.1.1. Klientas ir Kliento vardu veikiantys asmenys turi visas teises ir įgaliojimus sudaryti bei pasirašyti nuomos sutartį; Klientui nėra žinoma jokių aplinkybių, kurios galėtų trukdyti arba dėl kurių taptų neįmanoma Klientui tinkamai įvykdyti visų Kliento įsipareigojimų pagal nuomos sutartį.

2.1.2. Klientas patvirtina, kad Bendrovė suteikė Klientui pakankamai informacijos apie nuomojamos įrangos naudojimą, nuomos kainas ir techninę būklę, Įrangos saugos reikalavimus. Bendrovė išsamiai atsakė į visus Kliento užduotus klausimus dėl Įrangos naudojimo ir savybių, leidimų susijusių su metalo detektoriaus naudojimu skirtingose vietose.

2.1.3.  Klientas pareiškia ir patvirtina, kad turi visus reikiamus įgūdžius ir kitą būtiną  informaciją, leidimus, tinkamai naudotis išsinuomotu detektoriumi.

3. Nuomos terminas prasideda nuo Akto pasirašymo momento ir baigiasi, kai Įranga grąžinama Įmonei MB Karvaita.

3.1. Konkretus Nuomos laikotarpis nurodomas Nuomos akte.

3.2.Jeigu atskirai nesusitariama kitaip, Nuomos laikotarpio trukmė skaičiuojama valandomis, dienomis, savaitėmis. Pirma Nuomos valanda yra, nurodoma sutartyje kai Įranga Aktu perduodama Klientui. Paskutinė Nuomos laikotarpio valanda, diena yra, kai tinkamos būklės ir nesugadintas detektorius, jo priedai grąžinami Bendrovei. Užfiksuojamas laikas ir data. Pagal šiuos duomenis paskaičiuojama ar klientas nepavėlavo gražinti detektoriaus ir jo priedų per nuomos sutartyje nurodytą nuomos laikotarpį.

3.3. Jeigu klientas pavėlavo gražinti įrenginį ir jo priedus per nuomos sutartyje numatytą laikotarpį, papildomas laikas apmokestinamas, valandomis arba paromis.

3.4. Klientas gali pasirinkti jam ekonomiškai patrauklesnį apmokestinimo būdą.

4. Įrangos pateikimas ir grąžinimas

4.1. Įranga perduodama Klientui naudotis nuo Įrangos Akto pasirašymo momento. Klientas gali grąžinti Įrangą į nuomos vietą arba įmonės darbuotojas gali pasiimti įrangą iš kliento nurodytos vietos už papildomą 10 eurų mokestį.

4.2. Įrodinėjimo pareiga, jog Įranga yra Klientui perduota tinkamai ir laiku visais atvejais tenka Bendrovei, o įrodinėjimo pareiga, kad Įranga yra grąžinta Bendrovei tinkamai ir laiku, visais atvejais tenka Klientui.

4.3. Gavęs Įrangą Klientas turi nedelsdamas patikrinti Įrangos kiekį, kokybę ir techninę būklę ir turi nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną valandą), raštu arba elektroniniu paštu informuoti Bendrovę apie visus nustatytus Įrangos defektus ir su Įranga susijusias pretenzijas.

4.4. Įranga turi būti grąžinta tokios pat techninės būklės, kokia ji buvo jos pateikimo Klientui metu, išskyrus normalų nusidėvėjimą. Grąžinama Įranga turi būti švari sausa, supakuota pagal atitinkamas pakavimo instrukcijas.

Įmonė turi teisę reikalauti, kad Klientas sumokėtų kompensaciją už sugadintą, sulaužytą, suskaldytą, sušlapintą įrangą. Atskirų įrangos dalių kaina nurodoma nuomos sutartyje. Nustačius, kad įrangą buvo sugadinta arba pažeista pildomas

pažeidimų aktas, prisegamos pažeistų daiktų nuotraukos. Nuomininkas kompensuoja nuomotojui įrangos remonto arba naujos įrangos įsigijimo kainą nurodytą sutartyje.

4.5. Įrangos grąžinimas patvirtinamas Bendrovei ir Klientui atliekant įrašą (uždedant žymą) ant nuomos sutartyje nurodytų laiko ir datos grafų. Arba Šalių atstovams pasirašant atskirą grąžinimo patvirtinimą. Visais atvejais atsakomybė už tokį grąžinimą patvirtinantį dokumentą (žymą), jo sudarymą, tenka Klientui.

4.6. Jei Įrangos grąžinimo metu arba po jos grąžinimo įmonė sužino, kad Įranga netinkama naudoti arba, kad reikšmingai sumažėjo jos vertė, Bendrovė savo nuožiūra gali pasirinkti: ( atsisakyti priimti Įrangą ir reikalauti, kad Klientas sumokėtų kompensaciją.

4.7. Įrangos objektas laikomas prarastu, jeigu jis negrąžinamas Bendrovei per 3 tris dienas ) po Nuomos laikotarpio pabaigos.

4.8. Jei Klientas negrąžina Įrangos įmonei, kai ji turi būti grąžinta pasibaigus Šalis siejantiems sutartiniams santykiams, įmonei turi teisę imtis bet kokių reikalingų veiksmų, kad atgautų Įrangą arba įmonei už Įrangą būtų kompensuota. Šiuo atveju Klientas privalo padengti visas su Įrangos grąžinimu susijusias išlaidas ir atlyginti įmonei patirtus nuostolius.

Klientas atsako už Įrangos praradimą (įskaitant praradimą dėl nusikalstamų veikų, administracinių teisės pažeidimų) bei sunaikinimą, kaip šios Įrangos saugotojas (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.845 str. 2 d.) Lietuvos Respublikos civilinio kodekso XLII skyriaus nustatyta tvarka. Apie Įrangos praradimą ar sunaikinimą Bendrovė turi būti informuota raštu per vieną darbo dieną (šių įsipareigojimų nesilaikymas yra esminis Kliento sutarties pažeidimas).

4.9. Už įrangos nuomą klientai atsiskaito bankiniu pavedimu į įmonės banko sąskaitą

Nurodytą nuomos sutartyje.

5. Nuomos mokesčiai

5.1. Jeigu  Klientas vėluoja atlikti bet kokį mokėjimą, Klientas privalo sumokėti Bendrovei 0,06% palūkanų nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą kalendorinę darbo dieną bei atlyginti visus kitus nuostolius, įskaitant išlaidas už teisines ir išieškojimo paslaugas.

5.2. Detektoriaus ir jo priedų nuomos kaina nurodoma sutartyje.

6. Šalių pareigos

6.1. Klientas Privalo

6.2.  naudoti išsinuomotą Įrangą rūpestingai ir tik pagal jos tikslinę paskirtį;

naudoti Įrangą pagal visas instrukcijas ir gaires, įskaitant naudojimo vadovus ir saugos reikalavimus įstatymus.

6.3. Savo iniciatyva nekeisti, netaisyti ir neremontuoti Įrangos be rašytinio ar elektroniniu paštu atsiųsto Įmonės sutikimo;

6.4. Nedelsdamas informuoti Įmonė apie bet kokį Įrangos gedimą, visišką arba dalinį Įrangos funkcijų sugadinimą arba sunaikinimą arba Įrangos praradimą.

6.5. neleisti tretiesiems asmenims naudotis Įranga, ją turėti ar valdyti be išankstinio raštiško įmonės sutikimo.

7.1. Asmens duomenų tvarkymas

7.2 Klientas, pasirašydamas Bendrąsias sąlygas, patvirtina, kad Kliento sutartyje nurodytiems nurodyti duomenys yra teisingi. Klientas sutinka, kad sutartyje nurodyta informacija bus naudojama visiems įmonės tikslams patenkinti. Įmonė vykdydama šią Kliento sutartį, pateikė pagal ES Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Nr. 2016/679 13 ir 14 straipsniuose nurodytą privalomą informaciją apie jų asmens duomenų perdavimą ir su tokiu perdavimu susijusį tvarkymą. Tokia informacija apims ir nurodys Kliento Bendrovei pateiktus atstovų asmens duomenis, duomenų perdavimo tikslą (šios Kliento sutarties sudarymą ir vykdymą bei Kliento portalo paslaugos naudojimą), pagrindą (reglamento 6 straipsnio 1 dalies b punktas ir f punktas), prieigos prie duomenų sudarymą IT ir serverio paslaugų teikėjams bei kitokiems paslaugų teikėjams, duomenų subjekto teises (teisę susipažinti su savo duomenimis; teisę reikalauti ištaisyti asmens duomenis; teisę prašyti savo duomenis sunaikinti arba sustabdyti savo duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą); teisę prašyti, kad asmens duomenų tvarkymas būtų apribotas; teisę į duomenų perkėlimą; teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai). Klientas patvirtina, kad susipažino su Bendrovės vykdoma asmens duomenų tvarkymo politika viešinama Svetainėje.

8.   Atsakomybė

8.1. Įrangos atsitiktinio praradimo arba sugadinimo rizika, taip pat prievolė atlyginti didesnio pavojaus šaltinio sukeltą žalą, susijusią su Įrangos valdymu ir (arba) naudojimu, pereina Klientui nuo Akto pasirašymo momento.

8.2. Bendrovė įgyja teisę perduoti Kliento Asmens duomenis skolų išieškojimo įmonei ir teisėsaugai nuo tada, kai Klientas pažeidžia savo finansinius įsipareigojimus pagal Kliento sutartį.

8.3. Bendrovė neatsako už Klientui arba trečiajam asmeniui padarytus nuostolius naudojant Įrangą.

8.4. Įmonė neatsako jeigu metalo detektoriaus naudojimo metu klientas patiria materialinių nuostolių, fizinių sužalojimų ar iškyla pavojus jo gyvybei.

8.5. Sutartiniai santykiai tarp Šalių pasibaigia grąžinus Įrangą Bendrųjų sąlygų nustatyta tvarka, taip pat nutraukus Kliento sutartį bei įvykdžius visus iš Šalių tarpusavio įsipareigojimus.

8.6. Šios sąlygos gali būti keičiamos tik Šalių raštišku susitarimu.

8.7. Bendrovės ir Kliento santykiams yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi dėl Kliento sutarties vykdymo tarp Šalių kylantys ginčai sprendžiami derybomis. Jei Šalims nepavyksta susitarti, ginčą sprendžia kompetentingas Lietuvos Respublikos teismas Klaipėdoje.

Pirkinių krepšelis
Į viršų